tirsdag den 15. februar 2011

Køkken-hygge



Jeg har længe tænkt over, at det kunne være hyggeligt med lidt musik i køkkenet. Da jeg jo bruger ret meget tid derude, og der kan blive ret stille, når det bare er mig og mine tanker.

Så da jeg var et smut i Fakta i går, fandt jeg denne lille charmerende radio til under 80 kr. Så den blev købt.

Den er nu blevet installeret på hylden sammen med el-kedelen, håndcremen og antibakterial. Jeg synes selv, at den pynter meget godt :)

Så nu kan jeg høre radio, mens jeg står og laver mad - det er bare super hyggeligt.

Super bonussen er, at jeg nu kan høre yndlingsprogrammet "Mads og Monopolet" LIVE - jeg er ikke længere nødt til at vente på podcasten, der kommer i løbet af eftermiddagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...