torsdag den 17. februar 2011

Ny computer - intet netværk!






Så fik jeg endelig købt en ny computer!

I går var jeg i Glostrup og hente min nye MacBook Pro, hvilket er SÅ fedt. Men den har så siden igår været koblet sammen med min gamle PowerBook G4, så mine ting kam blive overført fra den ene computer til den anden.

Det i sig selv er jo meget fint, men de har været koblet sammen i næsten 24 timer nu - og jeg kan ikke bruge nogen af dem i mens!

Så jeg er altså uden computer, og kan kun lige tjekke mail, facebook og blogger her på min iPhone. Det er også derfor, jeg ikke rigtigt har kunnet blogge.

Men jeg var på café igår med en veninde, og det var simpelthen SÅ dårligt. Så jeg glæder mig rent faktisk helt vildt meget til at skrive en anmeldelse senere :)

God dag til alle :D


Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...