onsdag den 2. februar 2011

Venindehygge og vegetarmad

Her til aften var jeg ude at spise hos en veninde. Hun har lige fået nyt hjem, en dejlig lejlighed. Men der er mange ting, der skal på plads, når man lige er flyttet, så vi brugte det meste af aftenen på at sætte hylder op, og finde ud af, hvilke ting, som skal stå på hylderne :)

Hun havde lavet dejligt aftensmad til mig - vegetarisk - fordi hun ved, at jeg foretrækker det.



Det er måske lidt svært at se, men vi fik:


  • Ovnbagte kartofler og gulerødder
  • Sauterede grønsager (porre, broccoli, spinat og champignoner)
  • Pandestegte krydrede aubergine-skiver
  • Ristet brød m. hjemmelavet humus
  • Med fristrevet cheddarost over


Det hele var super lækkert, og det er skønt, at hun tager hensyn til, at jeg spiser overvejende vegetarisk.

Tak for en skøn aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...