lørdag den 5. marts 2011

De nye veninder på besøg






I mandags havde jeg mine nye veninder på besøg. Jeg er jo tilflytter til Jylland, så jeg har ikke så mange venner herovre endnu. Men der er kommet én virkelig god ting ud af alle de omvæltninger, der er sket det sidste år
- og det er mine to nye veninder!

Vi mødes en gang om ugen, og når vi ses, så snakker vi om alt. Det er simpelthen så hyggeligt. Vi startede med at mødes på forskellige caféer rundt omkring i København. Men nu er vi gået over til at mødes hjemme ved hinanden. Det er mere personligt, og det viser jo også, at vi har lukket hinanden ind.

I mandags var det så min tur til at få veninderne på besøg, det havde jeg glædet mig til. Så jeg havde bagt og bagt, så vi kunne få en hyggelig dag.

Menuen stod på:


(klik på dem, for at se opskrifterne)

Da alle mine anstrengelser var overstået, og veninderne endelig kom på besøg, havde de taget blomster med til mig (se billederne). Er det ikke fantastisk? 
- Jeg blev hvert fald super glad for dem.

Det var en fantastisk dag, snakken gik godt, og de var glade for både bollerne og cupkagerne. Det var også første gang, de mødte Cleo, men jeg synes faktisk også, at det gik overraskende godt. Cleo kan godt være en stor mundfuld første gang, nye mennesker møder hende.

Det skal lige tilfløjes, at den ene af veninderne har et helt særligt forhold til Ølandshvede mel, da det er hendes Far, der rent faktisk står på Bornholm og maler det her mel på den kendte mølle. Så det gik selvfølgelig rent ind, at jeg havde brugt Ølandsmelet i begge slags boller.

Tak for en dejlig dag piger - og jeg glæder mig til at se jer igen på tirsdag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...