onsdag den 2. marts 2011

Giveaway hos "Min Kage"


Der er en giveaway-konkurrence hos Min Kage, gaven er tingene, som kan ses på billedet ovenfor. Det er en papæske med en aftagelig bund, der gør at alle de små muffins står fast, når de skal transporteres. Der er en stor tyl, så der kan laves fine swirls på cupcakes, en pose med små fine grønne æble-sprinkels, en pose engangssprøjteposer, 200 muffinforme i dejlige farver og en lille fin sommerfugl udstikker.

Jeg skal til cupcakes-kursus hos Specialkøbmanden her den 10. marts 2011, så det er jo super snart, det er på torsdag i næste uge. Hvor jeg skal lære at arbejde med frosting, fondant og pynt. Jeg glæder mig rigtig meget, og som man kan se på mine tidligere indlæg om cupcakes, så kan man tydelig se, at jeg godt kan bruge lidt læring i kagedekorationens kunst.

Men denne giveaway fra Min Kage kunne jo være den perfekte startpakke til mig og min spirende kagedekorations-karriere. Så jeg håber rigtig meget, at det bliver mig, der vinder denne fantastiske gave.

Du kan selv deltage i konkurrencen, hvis du også kunne tænke dig denne fantastiske gave, du skal bare følge linket til Min Kage's blogindlæg, og skrive en kommentar til indlægget.

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du vil sætte linket på til min giveaway. Jeg håber du får et godt kursus. De er så søde hos SK

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke :)

    Jeg synes, at det er sådan en flot giveaway, at jeg måtte dele det :)

    Tak, du kan tro, at jeg glæder mig til det kursus..

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...