fredag den 18. marts 2011

Lykken er...


Eva fra Stjernestøv i silkeregn afholder giveaway, premien er endnu ukendt, men opgaven er at skrive et indlæg på sin egen blog om, hvad lykken er for en selv. Der er dog et lille 'men', det indlæg man skrive må ikke omhandle mennesker. Så i dette indlæg vil jeg altså skrive lidt om, hvad lykken er for mig.

Jeg har valgt at lave mit indlæg i digtform med små korte sætninger. Der er nogle af tingene, som er ret personlige for mig, så for at gøre det læsevenligt for alle, har jeg sat det op på denne måde.

Lykken er...
.. at leve og være til stede i nuet.

Lykken er...
.. at vide, at jeg har været igennem det værste, og er kommet positivt på den anden side.

Lykken er...
at jeg er i stand til at lytte til min krop, og til at spise og leve herefter.

Lykken er...
.. at vide, at jeg ikke er alene.

Lykken er...
.. at vide, at jeg er elsket.

Lykken er...
.. at se Cleo strække sig og nyde solskinnet fra vinduet.

Lykken er...
.. at den anden blomst på min orkide nu er sprunget ud.

Lykken er...
.. at bage skønne cupcakes, og blogge om det bagefter.




6 kommentarer:

  1. Kære Anita,

    Jeg er rørt over dit indlæg. Virkelig...
    Jeg kan mærke klumpen i halsen.
    Smukke, smukke sætninger.
    Jeg ved ikke, hvad det er, du har måttet gå igennem - - men hvor er jeg glad for at læse, at du er kommet ud på den anden side.

    Du er ikke alene, heller ikke her i Bloglandsbyen.
    Elsker at følge dig her i dit bloghjem. Elsker at læse om dine orkideer, dine eksperimenter i køkkenet og om den lille vuf!

    Mange kærlige hilsner
    Eva

    SvarSlet
  2. Det var utroligt smukt at læse, Anita! Og ud over de tankevækkende ord om,, hvad lykken er for dig, er det en glæde at se din hund nyde livet :-)
    Ha' en god fredag, klem!

    SvarSlet
  3. SMUKT indlæg, Anita! Som Eva, skriver, så blev jeg også berørt af at læse det :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hej Eva ;)

    Tak for din kommentar, den gør mig rigtig glad.

    Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er alene - heller ikke i blogland :)

    Jeg er også rigtig glad for at følge med i din blog..

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  5. Hej Madame ;)

    Tusinde tak - jeg er glad for, at du finder mine ord tankevækkende ;)

    Ja, hun er dejlig, hun er min lille prinsesse :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  6. Hej Birthe :)

    Mange tusinde tak..

    Det gør mig glad og varm inden at vide, at mit indlæg har den påvirkning :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...