tirsdag den 10. maj 2011

GIVEAWAY: Update

Vind kogebogen "Vild med vegetar" signeret af Louisa Lorang
Tiden flyver afsted, og nu er der kun 5 dage til, at jeg trækker en vinder i min giveaway. Men det er stadig muligt at nå at være med her på falderebet. Følg linket nedenfor, og deltag med op til tre lodder i konkurrencen.

Giveaway hos Liv og Mad
af Louisa Lorang

Er du ny fast læser på bloggen?
Der er virkelig mange, der er blevet faste læsere her på bloggen, mens min giveaway har været i gang. Det er jeg selvfølgelig super glad for. Men for at deltage i konkurrencen skal der altså skrives en kommentar i bunden af indlægget. Så er du ny fast læser, og ønsker at deltage, så husk lige at skrive en kommentar i bunden af giveaway-indlægget.

Udredning af indviklede regler
Jeg er blevet gjort opmærksom på, at reglerne er for mange og for indviklede. Det er jeg selvfølgelig ked af, men det vil jo være tarveligt overfor de deltagene at lave om på reglerne nu. Så jeg vil blot lave en kort gennemgang af, hvordan lodderne uddeles. Det kan forhåbentlig udrydde nogle tvivl.

For at deltage SKAL du skrive en kommentar i giveaway-indlægget

  • 1 lod = Du er ELLER bliver fast læser 
  • 1 lod = Du deler denne giveaway på din Facebook eller twitter
  • 1 lod = Du skriver et indlæg på din egen blog om, hvad Liv og Mad betyder for dig 


Du skriver i bunden af giveaway-indlægget, hvor mange lodder du opfylder og derfor deltager med.

Skriver du indlæg på egen blog og/eller deler du på Facebook eller Twitter, så skal du huske at linke i din kommentar til giveaway-indlægget.

Skulle der være yderligere tvivl, så spørg gerne i bunden af dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...