fredag den 20. maj 2011

Lidt om livet med det nye arbejde

Jeg fik blomster.. Er de ikke fine? :D
Ja, jeg har jo fået arbejde - Jahh! Og jeg havde første dag på det nye arbejde i mandags, hvilket også er grunden til, at der har været lidt stille her på bloggen, for jeg må nok indrømme, at det har været lidt hårdt at komme i gang.

Også lidt om arbejdet. Det er svært ikke at komme til at lyde, som den gladeste lille julegris, for jeg er virkelig helt vild glad. Jeg har fået drømmejobbet, og efter jeg er startet, så er det bare endnu mere drømmejob, end jeg i min vildeste fantasi har kunnet forestille mig.

Den første uge er gået med intro til virksomheden, og snakke med de kollegaerne i afdelingen. Jeg har haft en halv time med hver af de 15 andre i afdelingen, hvor vi bare kunne snakke om løst og fast for at lære hinanden at kende. Der har været afdelingsfrokost til ære for mig, jeg får fri telefon og internet og jeg har fået de smukkeste blomster - øj, hvor jeg føler mig forkælet.

I virksomheden er der mad ordning med morgenmad, frokost, frugt og snacks. Hver ansat giver 500 kr om måneden, behøver man ikke andet end aftensmad. Jeg havde været lidt nervøs, da jeg jo vil spise kød, om jeg kunne få mad nok. Men min frygt blev straks manet til jorden, da jeg så udvalget - der er virkelig meget forskelligt salat og grøntsager til frokosten.

Jeg har fået det meste spændende arbejder, de skønneste kollager og den bedste velkomst, som jeg kunne forestille mig 
- og jeg er bare så glad!

14 kommentarer:

  1. Endnu engang tillykke med Drømmejobbet. Så tager vi også et par dages tavshed fra dig, ny og næ... Du kan jo stadig lave mad og inspiration om aftenen, som vi andre kan få glæde af.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er bare super fedt du er så glad for det..
    :-)))

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt, tillykke med jobbet Anita, det er da skønt for dig!
    Hav en rigtig god weekend, hvor du kan lade op til en ny arbejdsuge :)

    /Lise

    SvarSlet
  4. Det er da fantastisk for dig :-D

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg glad paa dine vegne Anita - tillykke endnu en gang med det!

    Lise
    http://detskalsmageafnoget.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hej Lis :)

    Mange tak for din forståelse - det gør mig virkelig glad :)

    Jeg må jo bare vente til weekenden, også indhente ugens mad - for som du siger, så skal jeg jo stadig spise aftensmad :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  7. Hvor er det fedt at det er lykkedes for dig at få drømmejobbet:) Og hvilken velkomst - det glæder mig på dine vegne... Man må jo sige at de viser hvor meget de sætter pris på at ha fået dig om borde:)

    SvarSlet
  8. Hej A (Det lille køkken)

    Mange mange tak :) Jeg er virkelig glad for det.

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  9. Hej Lise B :)

    Mange mange tak :)

    Og du har lige præcist ret - det har virkelig været rart med lidt ekstra tid til at få hvilet ud. For det er nemlig også hårdt at starte op igen.

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  10. Hej Birthe :)

    Mange mange tak :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  11. Hej Lise :)

    Mange mange tak - det betyder meget for mig :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  12. Hej Tante Grøn

    Mange mange tak :)

    Jeg må også sige, at jeg følge mig virkelig godt taget imod :)

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet
  13. Hvor er det skønt at høre! Arbejdsglæde er noget af det bedste. God vind fremover!

    SvarSlet
  14. Hej Camilla (Himmelske Kager)

    Mange mange tak :)

    Ja, det er virkelig det vigtigste.

    De bedste hilsner fra
    Anita

    SvarSlet

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...