lørdag den 5. marts 2011

Ønskeseddel til april 2011



Denne ønskeliste er lavet, så venner og familie kan gå ind og se, hvad jeg ønsker mig til min fødselsdag her den 14. april 2011, hvor jeg bliver 29 år.

Da jeg jo er arbejdsløs, så bærer mine ønsker tydeligt præg af, at jeg ikke rigtigt har penge til at forkæle mig selv. Jeg har ikke fået nyt tøj i rigtig lang tid, så nyt tøj står virkelig øverst for mine ønsker - og det er også derfor, at det er den kategori, der står øverst på min liste.

Trøjer (str. XS el. S):
Tænk enkelt, sort og klassisk. Nedenfor er eksempler på trøjer, som jeg godt kunne tænke mig..

Kjoler (str. XS el. S):
Tænk simpelt, enkelt og sort. Nedenfor er eksempler på kjoler, som jeg godt kunne tænke mig..

Jakke (str. 34 el XS):
Ikke noget med at finde på noget, der ligner. Jeg ønsker mig præcist den her:

Bukser (str 36):
Da jeg oftest går i kjoler eller tunikaer, er det ikke så meget bukser..
  • Nylonstrømper i spændende mønstre
  • Leggings i sorte el. hvide
  • Cowboy-stof leggings i sorte el. hvide

Undertøj
(BH 70C, trusse 36):

Tænk klassisk, forretningsagtigt og uden for mange farver og blonder. Nedenfor er eksempler på undertøjssæt, som jeg godt kunne tænke mig..
  • Vero Moda: "Samantha" bh, hipster og string ca. 99kr - Se eller køb her
  • H&M: "Push-up BH" i sort el. muldvarp bh, hipster og string ca. 99kr - Se eller køb her
  • H&M: "Stropløs BH" i blå el. rød, bh, hipster og string ca. 99kr - Se eller køb her

Selvforkælelse:
  • Et enkelt armbånd i sølv
  • Gavekort til Matas
  • Gavekort til biografen
  • Gavekort til tøj - Vila eller Vero Moda
  • "Moroccan Rose" eller "Moringa" Lotion og bodyshampo fra The Body Shop

Ting til kagedekoration:

Ting til mit køkken:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...