fredag den 28. januar 2011

Blåbær-smootie (Laktosefri)



Det er intet som at starte dagen med en løbetur, når solen skinner så dejligt, som den gør i dag! Jeg stod op, og løb en 5 km lang tur langs Amager Strandpark, og det var skønt. Jeg er dog lige startet op med at løbe efter sneen, så det var en lille smule hårdt.

Da jeg kom hjem lavede jeg en nem Blåbær-smootie til morgenmad.

Indhold:
  • 75 - 100 g frosne blåbær
  • 1/2 tsk vaniljepulver (ikke vaniljesukker)
  • ca. 2 dl mandelmælk*


Fremgangsmåde:
Alle ingredienser blendes til en jævn drikkeklar masse. Kan eventuelt nydes med en banan og en kop te eller kosttilskud.

* Mandelmælk kan købes færdigt eller laves selv. Jeg vil senere komme med en opskrift på mandelmælk, men i dag har jeg bare brugt det færdigkøbte. Det kan købes i de fleste helsekostbutikker, og kan se således ud:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig at høre, hvad du har på hjertet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...